Vier maanden studeren en reizen in Zuid-Korea - Reisverslagen van Tom - WaarBenJij.nu Vier maanden studeren en reizen in Zuid-Korea - Reisverslagen van Tom - WaarBenJij.nu

Vier maanden studeren en reizen in Zuid-Korea

In nederland studeer ik International Business aan de Rijksuniversiteit Groningen. Mijn minor doe ik verplicht in het buitenland, wat ik absoluut als "straf" ervaar. Mijn keuze viel op Seoul, en dus studeer ik nu voor vier maanden aan Sungkyunkwan University (SKKU). Naast studeren ben ik ook van plan veel van de koreaanse cultuur te ervaren en veel lokale dranken en en barren te ervaren.

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

Java tour

08 Januari 2014

Sate en Nasi

06 Januari 2014

Double M, Manila naar Maleisië

30 December 2013

El Nido

28 December 2013

Mabuhay Filipijnen
Tom

Op deze pagina kun je mij volgen in mijn avonturen gedurende mijn studie aan de SKKU university in Seoul, Zuid-Korea. Na afloop hiervan ga ik tussen kerst en begin februari rondreizen door Azië saman met Arnold Asjes.

Actief sinds 01 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17513

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 31 December 2013

Vier maanden studeren en reizen in Zuid-Korea

Landen bezocht: